Filmy morderstwo, nauczyciel

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje morderstwo, nauczyciel. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Tę bajkę napisała izraelska policja. Pewnym spokojnym miasteczkiem wstrząsa seria okrutnych morderstw. Podejrzenie pada na nieśmiałego nauczyciela, jednak ciężko znaleźć przeciw niemu wystarczające dowody. Jeden z policjantów decyduje się sam wymierzyć sprawiedliwość. Jego plan nie jest skomplikowany... oko za oko, głowa za głowę, śmierć za śmierć. Nieoczekiwanie powstrzymuje go ojciec jednej z ofiar. Ogarnięty żądzą zemsty, ma własny plan. Nagle jednak przestaje być jasne, kto w tej sprawie jest mordercą, kto ofiarą, a kto mścicielem. W tym filmie nic nie jest oczywiste. Reżyser nieustająco wytrąca z transu zahipnotyzowanego przebiegiem akcji widza. To analiza ludzkiej duszy, w której drzemią pokłady zła. W świecie jak z baśni braci Grimm nie ma miejsca na litość.
Jim ze swoim starszym bratem zostaje napadnięty przez starszych nastolatków chodzących do tej samej szkoły. Niestety wyrostki zabijają Waynea, ale kilka godzin później sami giną w tunelu potrąceni przez pociągu. Po tym wydarzeniu Jim wyjeżdża z miasteczka. 27 lat później dorosły już Jim wraca i zostaje nauczycielem w lokalnej szkole. Niestety wkrótce wracają również prześladowcy z przed lat, chcący dokończyć to co zaczęli.
Zdobywca sześciu nagród Emmy, w tym dwa razy z rzędu dla najlepszego serialu dramatycznego, serial Breaking Bad śledzi losy głównego bohatera Waltera White’a (Bryan Cranston), nauczyciela chemii, który mieszka w Nowym Meksyku z żoną Skyler (Anna Gunn) oraz nastoletnim synem Walterem Juniorem (RJ Mitte), który cierpi na porażenie mózgowe. U White’a wykryto nieoperacyjnego raka i lekarze rokują, że pozostały mu dwa lata życia. Tymczasem para spodziewa się nieplanowanego dziecka. White, kierowany strachem o los rodziny po swojej śmierci, postanawia za wszelką cenę zapewnić jej bezpieczeństwo finansowe. Decyduje się wkroczyć w niebezpieczny świat narkotyków i przestępczości. Zbieg wydarzeń sprawia, że Walter wraz ze swoim byłym uczniem, Jessem Pinkmanem, zaczynają produkować metamfetaminę, która okazuje się najczystszym i najlepszym narkotykiem na rynku. Proceder wymaga zaangażowania osób trzecich, co staje się źródłem kolejnych niespodziewanych problemów. Serial ukazuje jak śmiertelna diagnoza, jaką postawiono White’owi, zwyczajnemu mężczyźnie z typowymi, codziennymi problemami, zmienia go z łagodnego domatora w czołowego gracza narkobiznesu.


Kult

4,9
Szeryf Edward Malus (Nicolas Cage) ma za sobą traumatyczne przeżycia, o których bardzo chce zapomnieć. Kiedyś niechcący przyczynił się do śmierci małej dziewczynki. Być może los pozwoli mu jednak odkupić swoje winy. Pewnego dnia pojawia się w jego życiu była dziewczyna, prosząc o pomoc w odnalezieniu córki, która zaginęła w tajemniczych okolicznościach. Śledztwo prowadzi Malusa na niewielką wyspę. Początkowo jej mieszkańcy odnoszą się do niego z chłodną rezerwą, później z jawną i rosnącą wrogością. Policjant wkrótce odkrywa, że na wyspie odbywają się dziwne i przerażające okultystyczne seanse, a ich uczestnicy oddają cześć pogańskim bóstwom. Powoli oplata go sieć wiekowych obrzędów i zabójczych kłamstw. Czyżby dziewczynka została poświęcona jednemu z bożków w ofierze?
Kanwą scenariusza stały się wojenne wspomnienia Salomona Perela - Żyda z Saksonii. Jego rodzina uciekając przed faszystowskimi prześladowaniami emigruje do Polski. Rozpoczyna się wojna. Salomon, uciekając przed Niemcami, trafia do sierocińca w Grodnie. Tu wstępuje do organizacji komsomolskiej, której staje się aktywnym działaczem. Kiedy wpada w ręce Niemców, ci dziwnym zbiegiem okoliczności uznają go za Aryjczyka w czystej postaci. Salomon robi wszystko, aby prawda o jego pochodzeniu nie wyszła na jaw. Zostaje gorliwym zwolennikiem ideologii hitleryzmu, a nawet bohaterem wojennym. Wkrótce zwierzchnicy doceniając jego zasługi wysyłają go do elitarnej szkoły Hitlerjugend…
Komedia o najlepszym londyńskim policjancie Nicholasie Angelu. Jest to glina z krwi i kości, który okazuje się zbyt dobry w tym, co robi. Tak szybko pnie się po szczeblach policyjnej kariery, że przełożeni postanawiają się go pozbyć i przenoszą go na prowincję, do małego miasteczka – Sandford. Na pierwszy rzut oka miejsce to w ogóle nie pasuje do takiego służbisty, jakim jest Nicholas. Z biegiem czasu okazuje się jednak, że Angel będzie miał tam niejedną kryminalną zagadkę do rozwikłania, a pomagać mu w tym będzie niezdarny partner, zafascynowany gangsterskimi filmami – Danny Butterman.
David (Dustin Hoffman) wraca w rodzinne strony wraz ze swoją żoną. Pewnego dnia na kobietę napada jeden z mieszkańców i ją gwałci. Czy skromny naukowiec poradzi sobie z tą sytuacją?
Oskar w dniu swoich trzecich urodzin podejmuje decyzję, że nigdy nie dorośnie. Realizację tego dziwnego przedsięwzięcia ułatwia mu wypadek - spada ze schodów w piwnicy i przez resztę życia rzeczywiście nie rośnie. Mamy więc do czynienia z malcem o nadąsanej twarzy i małych oczkach, który nigdzie się nie rusza bez swojego blaszanego bębenka i tłucze weń z niezrozumiałym zapamiętaniem. Umie także krzyczeć tak głośno, że wokół szyby pękają. Ekranizajca powieści jest kroniką życia małego Oskara, a także protestem jednostki wobec koszmaru II wojny światowej.
W lesie, z dala od zgiełku miasta, stoi stary dwór, w którym mieści się elitarna szkoła z internatem. Mieszkają i uczą się w niej dzieci bogatych rodziców oraz utalentowane dzieci z biednych rodzin. Po szkole krążą opowieści według których w lesie kryje się straszliwe zło. Nikt nie zdaje sobie sprawy, że większość tych opowieści to prawda. Dopiero kiedy jeden z nauczycieli znika w niewyjaśnionych okolicznościach kilkoro z jego uczniów rozpoczyna śledztwo...
Nowela pierwsza, wprowadzająca w klimat filmu, rozgrywa się w skąpanej we mgle Ferrarze, rodzinnym mieście Antonionioego. Druga - zrealizowana w Portofino - opowiada o tajemniczej dziewczynie, która wyznaje: zabiłam własnego ojca. W noweli paryskiej spotykamy znany z poprzednich filmów reżysera świat "śmierci i uczuć", zimnego luksusu i rozpaczliwego poszukiwania miłości. W noweli czwartej Antonioni przekonuje: to samo serce może kochać Boga i mężczyzn.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…